شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی رایزن، براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
ایرج بلندبخت معاون مدیرمجتمع این شرکت به نمایندگی از علی رضا وفا مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه لوح و نشان ویژه این جشنواره را با امضای دکتر احمد شریعت زاده رئیس فراکسیون پاسخگویی ادوار مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.
در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصین مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان مورد توجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
در این مراسم امیر مظفری رئیس برنامه ریزی، فناوری و سیستم های مدیریت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز حضور داشت.

