عنوان مناقصه : | آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR1059 |
|
|
آگهي در محدوده : | روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه |
|
|
|
|
تاريخ انتشار : | 1404/2/10-13 |
|
|
|
متن آگهي : | شرايط مناقصه عمومی یک مرحله ای به شماره TDR 1059
موضوع مناقصه : تامين نيروي انساني جهت انجام کلیه خدمات مورد نياز انبار بندر امام خمینی (ره)
( یکساله و قابل تمدید بمدت دو سال دیگر )
با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع می رساند که شرایط شرکت در مناقصه عمومی یک مرحله ای به شماره و موضوع فوق الذکر، بشرح ذیل می باشد:
1. موضوع مناقصه : عبارتست از تامين نيروي انساني جهت انجام کلیه خدمات مورد نياز انبار بندر امام خمینی (ره) شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
پیمانکار میبایست دارای مجوز فعالیت از سازمان بنادر و دریانوردی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با تاریخ معتبر باشد.
پیمانکار موظف است کلیه نیروهای کار مورد نیاز موضوع قرارداد را از بین کارگران بومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) و از سامانه کاریابی واحد کار و خدمات اشتغال تامین نماید.
2. شرح مختصری ازمشخصات کار: عبارتست از تامين نيروي انساني جهت انجام كليه خدمات مورد نياز انبار کود اوره گرانول شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه در بندر امام خمینی (ره) با بكارگيري تعداد 9 نفر نيروي انساني مطابق شرح کار ذیل و دستورالعملهای کارفرما و براساس مفاد مندرج در اسناد پیوست مناقصه.
1-2 پذيرش و توزين محموله های ارسالي از كرمانشاه و ثبت و صدور برگه هاي باسكول با توجه به مستندات ارائه شده توسط رانندگان.
2-2 حراست فيزيكي از انبار و تاسيسات آن و محموله هاي دپو شده در انبار و كنترل كامل محموله داخل و اطراف انبار با استفاده از تجهيزات دوربين مدار بسته.
3-2 كنترل و بايگاني بارنامه ها و ثبت اطلاعات و آمار ورودي و خروجي محصول به انبار و ارائه گزارشات موجودي انبار.
4-2 نظارت بر فعالیت کاری و تهیه HSE Plan، نظارت بر مسائل ایمنی، تشکیل پرونده کارگری جهت انجام معاینات ادواری و پزشکی، اندازه گیری عوامل زیان آور، نظارت بهداشتی بر اماکن، نظارت بر آب شرب و مسائل زیست محیطی و شرکت در جلسات HSE سازمان بنادر.
5-2 انجام امور مربوط به نظافت، خدمات آبدارخانه و ساير خدمات مربوطه.
3. محل اجرای کار: محل انجام کار کارکنان پیمانکار، انبار اختصاصی شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه واقع در قطعه 54 اراضي پشتيباني منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) می باشد.
4. برآورد مبلغ پیمان : مبلغ قرارداد براساس جداول آنالیز قیمت (پیوست شماره 1) می باشد که شامل كليه هزينه هاي كارکنان تحت قرارداد اعم از حقوق و مزاياي مطابق با قانون كار منجمله حقوق پایه، حق نوبتکاری، تعطیل کاری، حق اولاد، حق مسكن، بن كارگري، حق تاهل، اضافه كاري، پاداش، عيدي، سنوات، بازخرید مانده مرخصی تا سقف 9 روز و ...... ، 23 درصد بيمه تامین اجتماعی سهم کارفرما جهت 9 نقر كارکنان تحت قرارداد و هزينه بيمه و مالیات قرارداد، سود و هزینه های سربار پیمانکار و ...... می باشد.
تبصره 1: نرخ های پیشنهادی پيمانكار در طول نه ماهه سال 1404 ثابت و مقطوع بوده و مشمول هيچگونه تعديلي نخواهد شد و برای سه ماهه اول سال 1405 براساس درصد افزایش نرخ حقوق و دستمزد مصوب شورایعالی کار جهت سایر سطوح مزدی تعدیل و مبناي پرداخت به پیمانکار و کارکنان تحت قرارداد قرار می گیرد. بدیهی است پس از ابلاغ بخشنامه شورایعالی کار مبلغ قرارداد نیز بروزرسانی و به پیمانکار ابلاغ می گردد.
تبصره 2: پیمانکار می بایست در محاسبه نرخ های پیشنهادی، كليه هزينه هاي ناشي از اجراي قوانين كار و بيمه هاي سازمان تامين اجتماعي (مثل ارائه خدمات مربوطه جهت انجام معاينات پزشكي دوره اي و .......) و قوانين آئين نامه هاي مربوط به مالياتها و عوارض و همچنين سود خود را در محاسبات و در رابطه با مبلغ اين قرارداد منظور نماید. همچنین پیمانکار میبایست کلیه ریسکها و مخاطرات مالی خود را در مبلغ پیشنهادی محاسبه نماید و پس از ابلاغ قرارداد به برنده مناقصه، هیچگونه ادعای ضرر و زیان از این بابت مسموع نخواهد بود.
تبصره 3: كارفرما مي تواند با ابلاغ کتبی حدود خدمات موضوع قرارداد را بنا به نياز خود تا سقف 25% مبلغ قرارداد افزايش و يا كاهش دهد بدون اینكه در مبلغ پیشنهادی ماهیانه پیمانکار بابت انجام خدمات اضافه يا كسر شده نسبت به اصل قرارداد تغييري حاصل شود و پیمانکار ملزم به قبول آن می باشد. بدیهی است مدت زمان قرارداد نيز متناسبا" افزایش/کاهش خواهد یافت.
5. مدت اعتبار قرارداد : مدت قرارداد یک سال شمسی و تاریخ شروع قرارداد از 1404/04/01 لغایت 1404/03/31 میباشد و تمدید برای سال دوم و سوم مشروط به رضایت کارفرما و براساس شرط مندرج در ماده 4 پیش نویس قرارداد می باشد.
6. کارفرما : شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
7. دستگاه نظارت: اداره اداره بازرگانی - واحد فروش و بازاریابی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمانهای کارفرما.
9. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : براساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 2،000،000،000 ریال (دو میلیارد ریال) می باشد که میبایست بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما در پاکت «الف» تسلیم گردد.
مدت اعتبار پیشنهاد پیمانکار سه ماه از تاریخ ارائه پاکات پیشنهادی میباشد و همچنین مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ ارایه پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
10. اسناد مناقصه از ساعت 8 الی 16 مورخه 1404/02/15 لغایت 1404/02/22و در روزهای کاری در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه تحویل می گردد.
11. اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده دارای معرفینامه کتبی معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.
12. نشانی محل تحویل اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادهای شرکت کنندگان: امور حقوقی و پیمانهای سایت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی و یا امور حقوقی و پیمانهای دفتر مرکزی تهران، به آدرس خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک 14، طبقه دوم می باشد.
13. چنانچه پس از تحویل اسناد مناقصه مایل به شرکت در آن نیستید، مراتب را تا ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 1404/02/24 بصورت به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهید و اسناد مناقصه را عودت فرمائید.
14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، و یا به منظور بازدید از محل انجام کار مناقصه گران می توانند تا روز شنبه مورخ 1404/02/27 ضمن هماهنگی تلفنی نسبت به بازدید از محل انجام کار اقدام نمایند و یا سوالات و ابهامات خود را بصورت مکتوب به مناقصه گزار ارایه نمایند و پاسخ های لازم به صورت اطلاعیه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد.
تبصره 1: بدیهی است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران و یا عدم مراجعه ایشان به منظور بازدید از محل انجام کار به این معنی است که مناقصه گران اذعان دارند که با مطالعه شرایط مناقصه و پیش نویس قرارداد و سایر جزئیات مندرج در اسناد مناقصه، به تمامی عواملی که در اجرای عملیات موضوع مناقصه موثر است آگاهی داشته و قیمت پیشنهادی خود را به درستی محاسبه و پیشنهاد نموده اند، لذا پس از ارایه پیشنهاد قیمت عدم آگاهی مناقصه گران رافع مسئولیت ایشان نبوده و اعتراضی بابت عدم اطلاع ایشان از شرایط مناقصه مسموع نخواهد بود.
15. آخرین مهلت تسلیـــم پیشنــهادها ساعـت 15روز یکشنبه مـورخ 1404/03/04 میباشد و تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نمی گردد.
16. پیمانکار باید دارای امکانات، تجهیزات مورد لزوم جهت اجرای سریع کار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعیین شده طبق قرارداد باشد.
17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از کامل بودن پیشنهاد جهت انجام کارهای موضوع قرارداد اطمینان حاصل کند.
18. پیشنهاد دهندگان مجاز به هیچگونه تغییر و یا دخل و تصرف در اسناد و مدارک مناقصه نمی باشد.
19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه را که به پیوست این نامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند.
20. شرایط احراز صلاحیت هر یک از پیمانکاران، منوط به ارسال و تایید اسناد تعیین شده در پاکت "ب" مناقصه گران که در دستورالعمل مناقصه بدان اشاره است می باشد و در صورت عدم ارسال اسناد موردنظر پاکت مالی به صورت مهر و موم و باز نشده به مناقصه گر عودت می گردد.
21. تمام اسناد مناقصه بر روی سی دی تحویل داده می شود، پیمانکار موظف است تمام اسناد را پرینت گرفته و به مهر و امضای مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده برسد و همراه با پیشنهاد قیمت تسلیم کارفرما شود.
22. رفتار پیمانکاران در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شرکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر در سایر مناقصه های شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مـد نظر قرار خواهد گرفت.
23. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
24. هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني نموده اند، طبق ماده 56 آيين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران صنايع ملي پتروشيمي با آنها رفتار خواهد شد.
25. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به پیمانکار قابل پرداخت است.
26. هرگونه كسور قانوني كه به قرارداد تعلق گيرد (بيمه و مالیات و ......)، بعهده پيمانكار مي باشد.
27. هیچگونه تسهیلات و امکانات ویژه از طرف کارفرما (به غیر از آنچه در اسناد مناقصه ذکر شده است) در اختیار پیمانکار قرار نخواهد گرفت.
|
|

|
<< بازگشت به ليست مناقصات |