عنوان مناقصه : | آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR1055 |
|
|
آگهي در محدوده : | روابط عمومی شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه |
|
|
|
|
|
|
|
متن آگهي : | شرايط مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1055
موضوع مناقصه : تامین نیروی انسانی جهت انجام کلیه خدمات اداری
( یکساله و قابل تمدید بمدت دو سال دیگر )
با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع می رساند که شرایط شرکت در مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذکر، بشرح ذیل می باشد:
1. موضوع مناقصه : عبارتست از تامین نیروی انسانی جهت انجام کلیه امور خدماتی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
2. شرح مختصری ازمشخصات کار: عبارتست از تامین نیروی انسانی به منظور انجام کلیه امور خدماتی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مشتمل بر انجام خدمات روابط عمومی، نگهداشت و نظافت، امور منشیگری، ایمنی، تدارکات، رانندگی وسایل نقلیه، اپراتوری کامپیوتر، تلفن و فاکس، انبارداری، دبیرخانه، نامه رسانی، آبدارخانه، امور تنظیفات، جابجایی وسایل و سایر خدمات مورد نیاز که از طرف امور اداری شرکت کارفرما برنامه ریزی و ابلاغ می گردد، با تعداد 220 نفر نیروی انسانی مطابق شرح کار و دستورالعملهای کارفرما و براساس مفاد مندرج در اسناد پیوست مناقصه.
3. محل اجرای کار: محل انجام کار کارکنان پیمانکار، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی و دفتر تهران به آدرس تهران، واقع در خيابان ملاصدرا، ابتداي شيخ بهايي شمالي، خيابان سلمان، پلاك 14 و همچنین مهمانسرای شرکت به آدرس کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، مقابل خانه معلم، جنب اتاق بازرگانی می باشد.
4. برآورد مبلغ پیمان : مبلغ قرارداد براساس جداول آنالیز قیمت (پیوست شماره 1) می باشد که شامل حقوق و مزایای کارکنان براساس بخش نامه حداقل حقوق و دستمزد شورای عالی کار در سال 1403 می باشد و با پیش بینی 25% افزایش برای سال 1404 در نظر گرفته شده است و این مبلغ شامل: حقوق و مزایای قانونی، اضافه کاری، و بیمه لیست نفرات (تامین اجتماعی) برای 220 نفر و مبلغ ثابت بالاسری پیمانکار میباشد که مبلغ ثابت بالاسری پیمانکار شامل هزینه های سربار مانند هزینه نماینده ی پیمانکار، بیمه و مالیات قرارداد و سود پیمانکار می باشد.
تبصره 1: مبلغ بخش حقوق و مزایای کارکنان در سال 1404 بر اساس مفاد مندرج در بند فوق و براساس بخشنامه شورایعالی کار در سال 1403 و با احتساب 25 درصد پیش بینی افزایش نرخ حداقل دستمزد برای سال 1404 برآورد شده است، بدیهی است پس از ابلاغ بخشنامه دستمزد سال 1404 جدول حقوق و مزایای نفرات متناسب با این بخشنامه اصلاح و مبنای پرداخت قرار می گیرد.
تبصره 2: پیمانکار می بایست در محاسبه مبلغ ثابت بالاسری پیشنهادی، هزینه های مربوط به بیمه و مالیات قرارداد را در نظر بگیرد، لازم به ذکر است در برآورد حقوق و مزایای نفرات، بیمه سهم کارفرما (23 %) اعمال شده است. همچنین پیمانکار میبایست کلیه ریسکها و مخاطرات مالی خود را در مبلغ ثابت بالاسری ماهیانه محاسبه نماید و پس از ابلاغ قرارداد به برنده مناقصه، هیچگونه ادعای ضرر و زیان از این بابت قابل قبول نیست.
تبصره 3: كارفرما مي تواند با ابلاغ کتبی حدود خدمات موضوع قرارداد را بنا به نياز خود تا سقف 25% مبلغ قرارداد افزايش و يا كاهش دهد بدون اینكه در مبلغ ثابت بالاسری ماهیانه پیمانکار بابت انجام خدمات اضافه يا كسر شده نسبت به اصل قرارداد تغييري حاصل شود و پیمانکار ملزم به قبول آن می باشد. بدیهی است مدت زمان قرارداد نيز متناسبا" افزایش/کاهش خواهد یافت.
تبصره 4: پیمانکار میبایست در زمان محاسبه مبلغ ثابت بالاسری ماهیانه پیشنهادی خود، به ضریب بالاسری تعیین شده در بند 5-6 پیش نویس قرارداد جهت خریدهای نیابتی که از طرف کارفرما به پیمانکار ابلاغ می گردد و همچنین شرایط مندرج در تبصره 1 بند10-6 پیش نویس قرارداد جهت مواقعی که خرید لباس کار، کفش و سایر البسه مورد نياز براي كليه نفرات تحت قرارداد از طریق پیمانکار صورت می گیرد را مدنظر قرار دهد.
5. مدت اعتبار قرارداد : مدت قرارداد یک سال (12 ماه شمسی) و تاریخ شروع قرارداد از 1404/01/01 لغایت 1404/12/29 میباشد و تمدید برای سال دوم و سوم مشروط به رضایت کارفرما و توافق طرفین و براساس ماده 5 پیش نویس قرارداد می باشد.
6. کارفرما : شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
7. دستگاه نظارت: اداره منابع انساني و واحد خدمات اداری شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمانهای کارفرما.
9. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : بر اساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 30،000،000،000 ریال (سی میلیارد ریال) می باشد که میبایست بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما در پاکت «الف» تسلیم گردد.
مدت اعتبار پیشنهاد پیمانکار سه ماه از تاریخ ارائه پاکات پیشنهادی میباشد و همچنین مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ ارایه پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
10. اسناد مناقصه از ساعت 8 الی 13 روز تاریخ انتشار آگهی روزنامه تا روز سه شنبه مورخ 1403/12/07 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای مجتمع صنایع پتروشیمی کرمانشاه تحویل می گردد.
11. اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده دارای معرفینامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.
12. نشانی محل تحویل اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادهای شرکت کنندگان: امور حقوقی و پیمانهای سایت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی می باشد.
13. چنانچه پس از تحویل اسناد مناقصه مایل به شرکت در آن نیستید، مراتب را تا ساعت 13 روز یکشنبه مورخ 1403/12/05 بصورت مکتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهید و اسناد مناقصه را عودت فرمائید.
14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، و یا به منظور بازدید از محل انجام کار مناقصه گران می توانند تا روز سه شنبه مورخ 1403/12/07 ضمن هماهنگی تلفنی نسبت به بازدید از محل انجام کار اقدام نمایند و یا سوالات و ابهامات خود را بصورت مکتوب به مناقصه گزار ارایه نمایند و پاسخ های لازم به صورت اطلاعیه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد.
تبصره 1: بدیهی است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران و یا عدم مراجعه ایشان به منظور بازدید از محل انجام کار به این معنی است که مناقصه گران اذعان دارند که با مطالعه شرایط مناقصه و پیش نویس قرارداد و سایر جزئیات مندرج در اسناد مناقصه، به تمامی عواملی که در اجرای عملیات موضوع مناقصه موثر است آگاهی داشته و قیمت پیشنهادی خود را به درستی محاسبه و پیشنهاد نموده اند، لذا پس از ارایه پیشنهاد قیمت عدم آگاهی مناقصه گران رافع مسئولیت ایشان نبوده و اعتراضی بابت عدم اطلاع ایشان از شرایط مناقصه مسموع نخواهد بود.
15. آخرین مهلت تسلیـــم پیشنــهادها ساعـت 13روز یکشنبه مـورخ 1403/12/12 میباشد. و تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نمی گردد.
16. پیمانکار باید دارای امکانات، تجهیزات مورد لزوم جهت اجرای سریع کار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعیین شده طبق قرارداد باشد.
17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از کامل بودن پیشنهاد جهت انجام کارهای موضوع قرارداد اطمینان حاصل کند.
18. پیشنهاد دهندگان مجاز به هیچگونه تغییر و یا دخل و تصرف در اسناد و مدارک مناقصه نمی باشد.
19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه و دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران را که به پیوست این نامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند.
20. شرایط احراز صلاحیت هر یک از پیمانکاران، منوط به کسب حداقل امتیاز مشخص شده در دستورالعمل ارزیابی کیفی می باشد و در صورت عدم کسب حد نصاب مدنظر پاکت مالی به صورت مهر و موم و باز نشده به مناقصه گر عودت می گردد.
21. تمام اسناد مناقصه بر روی سی دی تحویل داده می شود، پیمانکار موظف است تمام اسناد را پرینت گرفته و به مهر و امضای مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده برسد و همراه با پیشنهاد قیمت تسلیم کارفرما شود.
22. رفتار پیمانکاران در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شرکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر در سایر مناقصه های شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مـد نظر قرار خواهد گرفت.
23. هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني نموده اند، طبق ماده 56 آيين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران صنايع ملي پتروشيمي با آنها رفتار خواهد شد.
24. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
25. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به پیمانکار قابل پرداخت است.
26. هرگونه كسور قانوني كه به قرارداد تعلق گيرد (بيمه و مالیات و ......)، بعهده پيمانكار مي باشد.
27. هیچگونه تسهیلات و امکانات ویژه از طرف کارفرما (به غیر از آنچه در اسناد مناقصه ذکر شده است) در اختیار پیمانکار قرار نخواهد گرفت.
|
|

|
<< بازگشت به ليست مناقصات |