عنوان مناقصه :آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR1051
  آگهي در محدوده :
  آگهي در محدوده :روابط عمومی شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
  بها سند :
  طبقه بندی :
  عنوان روزنامه :جهان صنعت - باختر - دنیای اقتصاد
  تاريخ انتشار :1403/4/16-18
  آخرين مهلت :1403/4/20
  شماره صفحه روزنامه :
  متن آگهي :موضوع: شرایط مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1051 موضوع مناقصه : تامین نیروی انسانی واحد نگهداری و تعمیرات شرکت صنايع پتروشيمي كرمانشاه (قابل تمدید بمدت دو سال دیگر) با سلام و احترام بدینوسیله به اطلاع می رساند که شرایط شرکت در مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذکر، بشرح ذیل می باشد: 1. موضوع مناقصه : عبارتست از تامین نیروی انسانی واحد نگهداری و تعمیرات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه. 2. شرح مختصری ازمشخصات کار: تامين نيروی انسانی جهت اجراي بدون محدوديت كليه خدمات مربوط به نگهداري و تعميرات روزمره، مديريت، سرپرستي، سازماندهي و بكارگيري نيروها و تخصص ها، برنامه ريزي و اجرا و آناليز بر اساس سيستم مكانيزه مديريت تعميرات دستگاههاي مكانيكي، برقي، كنترل و ابزار دقيق، تاسيسات گرمايش و سرمايش و تهويه ساختمانها، ماشين آلات سبك، سنگين، ثابت و متحرك در كليه واحدهاي صنعتي و غير صنعتي و فاز دو شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه و رعایت الزامات و دستورالعملهاي جاري كارفرما (مديريتهاي نوين نگهداري، بازرسي فني، زيست محيطي) و پيروي از استانداردهاي موجود بين المللي براي اجراي كارها، در انجام هر نوع كار تعمير و نگهداري مطابق تعهدات و مفاد پیش نویس قرارداد پیوست مناقصه و پیوست های آن. 3. محل اجرای کار: محل انجام کار کارکنان پیمانکار، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی می باشد. 4. برآورد مبلغ پیمان : مبلغ قرارداد براساس جداول آنالیز قیمت (پیوست شماره 1) می باشد که به دو بخش اصلی تفکیک شده است: 1-4 حقوق و مزایای نفرات: بر اساس بخشنامه حداقل دستمزد شورای عالی کار در سال 1403 و با در نظر گرفتن کلیه مزایای قانونی، شامل: حقوق و مزایای قانونی، سایر مزایای حکمی، نوبتکاری و تعطیل کاری و جمعه کاری و اضافه کاری، و سهم بیمه کارفرما (23 %) برای پرسنل شاغل در واحد نگهداری و تعمیرات مجتمع می‏باشد. 2-4 تامین وسایط نقلیهبا راننده، تامین ابزارآلات و تجهیزات، اقلام مصرفی و سایر موارد مورد نیاز جهت اجرای قرارداد: شامل تامین وسایط نقلیه با راننده، تامین ابزاآلات و تجهیزات، تامین اقلام مصرفی، تامین رایانه به همرا متعلقات جانبی و ماشین آلات اداری و تامین انواع لوازم التحریر و سایر موارد مورد نیاز جهت اجرای قرارداد می باشد. تبصره 1: موارد مندرج در بندهای فوق، حداقل های مورد نیاز جهت اجرای صحیح قرارداد می باشد و پیمانکار موظف است سایر ملزومات، تجهیزات و نیازمندی هایی که جهت اجرای درست و با کیفیت قرارداد می باشد را برآورد نموده و در پیشنهاد قیمت خود منظور نماید. تبصره 2: پیمانکار می بایست در محاسبه ضریب بالاسری پیشنهادی، هزینه های مربوط به دفتر مرکزی، تهیه ضمانت نامه،مالیات و سود قرارداد را در نظر بگیرد، لازم به ذکر است در برآورد حقوق و مزایای نفرات، بیمه سهم کارفرما (23 %) اعمال شده است. همچنین پیمانکار میبایست کلیه ریسک‏ها و مخاطرات مالی خود را در ضریب بالاسری محاسبه نماید و پس از ابلاغ قرارداد به برنده مناقصه، هیچگونه ادعای ضرر و زیان از این بابت قابل قبول نیست. تبصره 3: برگ پیشنهاد قیمت مناقصه گران و همچنین آنالیز قیمت میبایست در پاکت (ج) تحویل داده شود، لازم به ذکر است آنالیز قیمت ارایه شده میبایست شامل تمام موارد اشاره شده در بند 4-1 و 4-2 باشد. تبصره 4: كارفرما مي تواند با ابلاغ کتبی حدود خدمات موضوع قرارداد را بنا به نياز خود تا سقف ‌25% مبلغ قرارداد افزايش ‌و يا كاهش دهد بدون اینكه در ضریب بالاسری پیمانکار و قیمت سایر بخش های قرارداد بابت انجام خدمات اضافه يا كسر شده نسبت به اصل قرارداد تغييري حاصل شود و پیمانکار ملزم به قبول آن می باشد. بدیهی است مدت زمان قرارداد نيز متناسبا" افزایش/کاهش خواهد یافت. 5. مدت اعتبار قرارداد و تاریخ شروع کار : مدت قرارداد یک سال (12 ماه شمسی) و تاریخ شروع قرارداد از 01/06/1403 لغایت 31/05/1404 می‏باشد و تمدید برای سال دوم و سوم مشروط به رضایت کارفرما و توافق طرفین و براساس ماده 3 پیش نویس قرارداد می باشد. 6. کارفرما : شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه. 7. دستگاه نظارت: واحد نگهداری و تعمیرات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه. 8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمانهای کارفرما. 9. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : بر اساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 30،000،000،000 ریال ( سی میلیارد ریال) می باشد که میبایست بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما در پاکت «الف» تسلیم گردد.مدت اعتبار پیشنهاد پیمانکار سه ماه از تاریخ ارائه پاکات پیشنهادی میباشد و همچنین مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ ارایه پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد. 10. اسناد مناقصه : اسناد مناقصه از ساعت 8 الی 16 روز تاریخ انتشار آگهی روزنامه تا روز چهارشنبه مورخ 20/04/1403 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای شرکت تحویل می گردد. 11. اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده دارای معرفی‏نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد. 12. نشانی محل تحویل اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادهای شرکت کنندگان: امور حقوقی و پیمانهای سایت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر ، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی و یا امور حقوقی و پیمانهای دفتر تهران ، به آدرس خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان ، پلاک 14 طبقه دوم می باشد. 13. چنانچه پس از تحویل اسناد مناقصه مایل به شرکت در آن نیستید، مراتب را تا ساعت 14روز چهارشنبه مورخ 27/04/1403 بصورت مکتوب به دستگاه مناقصه ‏گزار اطلاع دهید و اسناد مناقصه را عودت فرمائید. 14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، مناقصه گران می توانند تا روز شنبه مورخ 30/04/1403 سوالات و ابهامات خود را بصورت مکتوب به مناقصه گزار ارایه نمایند و پاسخ های لازم به صورت اطلاعیه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد. تبصره 1: بدیهی است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران به این معنی است که مناقصه گران اذعان دارند که با مطالعه شرایط مناقصه و پیش نویس قرارداد و سایر جزئیات مندرج در اسناد مناقصه، به تمامی عواملی که در اجرای عملیات موضوع مناقصه موثر است آگاهی داشته و قیمت پیشنهادی خود را به درستی محاسبه و پیشنهاد نموده اند، لذا پس از ارایه پیشنهاد قیمت عدم آگاهی مناقصه گران رافع مسئولیت ایشان نبوده و اعتراضی بابت عدم اطلاع ایشان از شرایط مناقصه مسموع نخواهد بود. 15. آخرین مهلت تسلیـــم پیشنــهادها ساعـت 15روز شنبه مـورخ 06/05/1403 می‏باشد. و تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نمی گردد. 16. پیمانکار باید دارای امکانات، تجهیزات مورد لزوم جهت اجرای سریع کار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعیین شده طبق قرارداد باشد. 17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از کامل بودن پیشنهاد جهت انجام کارهای موضوع قرارداد اطمینان حاصل کند. 18. پیشنهاد دهندگان مجاز به هیچگونه تغییر و یا دخل و تصرف در اسناد و مدارک مناقصه نمی باشد. 19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه و دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران را که به پیوست این نامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند. 20. شرایط احراز صلاحیت هر یک از پیمانکاران، منوط به کسب حداقل امتیاز مشخص شده در دستورالعمل ارزیابی کیفی می باشد و در صورت عدم کسب حد نصاب مدنظر پاکت مالی به صورت مهر و موم و باز نشده به مناقصه گر عودت می گردد. 21. تمام اسناد مناقصه بر روی سی دی تحویل داده می شود، پیمانکار موظف است تمام اسناد را پرینت گرفته و به مهر و امضای مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده برسد و همراه با پیشنهاد قیمت تسلیم کارفرما شود. 22. رفتار پیمانکاران در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شرکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر در سایر مناقصه های شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مـد نظر قرار خواهد گرفت. 23. هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني نموده اند، ‌طبق ماده 56 آيين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران صنايع ملي پتروشيمي با آنها رفتار خواهد شد. 24. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است. 25. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به پیمانکار قابل پرداخت است. 26. هرگونه كسور قانوني كه به قرارداد تعلق گيرد (بيمه، مالیات و ......)، بعهده پيمانكار مي باشد. 27. هیچگونه تسهیلات و امکانات ویژه از طرف کارفرما (به غیر از آنچه در اسناد مناقصه ذکر شده است) در اختیار پیمانکار قرار نخواهد گرفت.

<< بازگشت به ليست مناقصات