عنوان مناقصه : | آگهی مناقصه عمومی به شمارهTDR 1037 (پیمانکار رستوران) |
|
|
آگهي در محدوده : | روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه |
|
|
|
عنوان روزنامه : | جام جم - باختر(دو نوبت) |
|
تاريخ انتشار : | 01/11/8-9-10 |
|
|
|
متن آگهي : | شرایط مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR1037
موضوع مناقصه: تهيه و حمل مواد اوليه، طبخ و توزيع غذا و نظافت رستوران شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
( قابل تمدید به مدت دو سال دیگر )
بدينوسيله به اطلاع مي رساند كه شرایط شركت در مناقصة عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذكر، بشرح ذيل مي باشد:
1. موضوع مناقصه: عبارتست از تهیه و حمل مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای گرم (نهار و شام) به همراه (مخلفات)، دسر، سالاد و نوشیدنی و تهیه، آماده سازی و توزیع صبحانه برای نفرات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
2. شرح مختصری از مشخصات کار: عبارتست از تهیه و حمل مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای گرم (نهار و شام) به همراه (مخلفات)، دسر، سالاد و نوشیدنی و تهیه، آماده سازی و توزیع صبحانه برای نفرات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، اعم از کارکنان عادی، نوبتکار و مهمان و سایر اشخاصی که از طرف کارفرما مجاز به استفاده از تسهیلات رستوران می باشند، در روزهای تعطیل و غیر تعطیل با تعداد 25 نفر نیروی انسانی در محل آشپزخانه و رستوران مجتمع و مطابق شرح کار و دستورالعمل های کارفرما و براساس مفاد مندرج در اسناد مناقصه.
تبصره 1: تعداد پرس غذا در روزهای تعطیل با هماهنگی کارفرما تعیین می گردد.
تبصره 2: پیمانکار موظف به تامین یک دستگاه ون مسقف مدل 95 به بالا با راننده به منظور جابجایی و سرو غذا برای پرسنل شیفت می باشد که هزینه آن را در نرخ پیشنهادی خود می بایست محاسبه نماید.
تبصره 3: جهت اجراي كار و ارايه خدمات مورد نياز متناسب با شرايط و مفاد قرارداد، پيمانكار مي بايست يك نفر نماينده تام الاختيار جهت مديريت نفرات و رسيدگي به امورات در رستوران مجتمع و در صورت نياز یک نفر جهت امور تداركات و یک نفر انباردار را در محل دفتر خود در شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه مستقر نمايد. هزينه اين نفرات بعهده پيمانكار مي باشد و هزينه هاي آن ها می بایست در برآورد قيمت لحاظ گردد.
تبصره 4: تامین کلیه وسایل و مواد مصرفی مورد نياز انجام خدمات موضوع پيمان شامل: جارو دستی و جارو برقی آب و خاک، تي، دستگاه تيشور، پارچه تنظيف آبگير، سطل زباله کوچک و بزرگ، دستكش، خوشبو کننده، پادری جلوی درب رستوران و روشوییها، مواد ضدعفوني كننده، مواد شوينده، اسكاچ، دستکش، لوازم و ابزار آشپزی (چاقو، پوست کن، درب بازکن و...)، سبد نگهداری تره بار و سایر اقلام مورد نیاز در سرد خانه و سبد ظرفشویی جهت کفگیر و ملاقه و قاشقها، مواد از بین بردن حشرات، انواع نایلون جهت بسته بندی مواد غذایی و ارسال غذا جهت نفرات نوبتکار، پلاستيك زباله در دو رنگ زرد و سبز شفاف، پلاستيك جهت جمعآوری بطري هاي خالي آب معدني كلاً بر عهده و هزينه پيمانكار میباشد و كيفيت اينگونه اقلام قبلاً بايد به تاييد نماينده كارفرما رسانده شود.
تبصره 5: تهیه مخلفات و لوازم روي ميز از قبيل: نوشيدنيها، آبلیمو تک نفره، عرقيات گياهي و انواع شربت جهت دستگاه شربت ساز، نمک، فلفل سیاه و قرمز، انواع زیتون، روغن زيتون، سس فلفل، سس گوجه، آويشن، گل پر، نعناع، دارچين، آبغوره، سرکه سیب شیشهای، زيره سياه، پودر پرپين، سرکه بالزامیک، ترشیجات، سماق، دستمال كاغذي، پاکت کاغذی جهت سرو و توزیع میوه، نان گرم، خلال دندان، پياز قرمز و ساير چاشنيهاي مورد نیاز جهت همه سالن ها بر عهده و هزینه پيمانكار میباشد. كيفيت اينگونه اقلام قبلاً بايد به تاييد نماينده كارفرما رسانده شود.
تبصره 6: تامين لوازم و تجهيزات مورد نياز جهت طبخ غذا، ظروف مناسب براي سرو غذا و تهيه کلیه ظروف يكبار مصرف گیاهی (سلولزی) و آلومینیومی جهت غذاهاي سرد و گرم، لیوان یکبار مصرف، سرويس روميزي و همچنين فويل و سلفون و مشمع روميزي بر عهده و هزينه کارفرما میباشد.
3. محل اجرای کار : محل انجام کار کارکنان پیمانکار، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی.
4. برآورد مبلغ قرارداد: مبلغ قرارداد بر اساس جدول آنالیز قیمت ( پیوست شماره 1 پیش نویس قرارداد) می باشد که به دو بخش اصلی تفکیک شده است:
1-4 حقوق و مزایای نفرات:
بر اساس بخشنامه حداقل دستمزد شورای عالی کار در سال 1401 و با پیش بینی 25 % افزایش برای سال 1402 در نظر گرفته شده است که این مبلغ شامل: حقوق و مزایای قانونی، اضافه کاری ، و بیمه لیست نفرات (تامین اجتماعی) برای 25 نفر و مطابق با چارت سازمانی رستوران می باشد. که با ضریب بالاسری حقوق و دستمزد معادل 2 % (دو درصد) به پیمانکار پرداخت می گردد.
تبصره 1 : مبلغ بخش حقوق و مزایای کارگران در سال 1402 براساس بخشنامه شورایعالی کار در سال 1401 و با درنظر گرفتن 25 درصد پیش بینی افزایش نرخ حداقل دستمزد برای سال 1402 محاسبه شده است، بدیهی است پس از ابلاغ بخشنامه دستمزد سال 1402 جدول حقوق و مزایای نفرات متناسب با این بخشنامه اصلاح و مبنای پرداخت قرار می گیرد.
2-4 بخش دوم - هزینه تهیه و حمل مواد اولیه و ملزومات:
شامل هزینه های تهیه و حمل مواد اولیه و ملزومات مورد نیاز (اعم از هر نوع ماده غذایی مانند کالاهای اساسی اعم از گوشت گوسفند، گوشت گاو یا گوساله، مرغ، ماهی، برنج و روغن و ... ، انواع نوشیدنی و دسر و سالاد، انواع لبنیات و مخلفات رو میزی شامل: آبلیموه و روغن زیتون و ادویه جات و ...)، مواد اولیه صبحانه، مواد شوینده مورد نیاز و ملزومات لازم جهت شستشو و نظافت و حفظ پاکیزگی آشپزخانه، سالن غذاخوری، سرویس های بهداشتی و ظروف سرو غذا و دیگ و تجهیزات پخت غذا و ...... و ضریب بالاسری پیمانکار می باشد که ضریب بالاسری پیمانکار شامل هزینه های سربار مانند هزینه نمایندگان پیمانکار و یک دستگاه ون به همراه راننده جهت توزیع غذا و بیمه و مالیات قرارداد و سود پیمانکار می باشد.
تبصره مهم : با توحه به اینکه بخش حقوق و مزایای نفرات با احتساب بیمه لیست حقوق و دستمزد، جداگانه توسط کارفرما به پیمانکار پرداخت می گردد، لذا می بایست نرخ اعلام شده توسط پیمانکار برای انواع پرسیون غذا (نهار و شام) و دسر، نوشیدنی و صبحانه و ... شامل کلیه هزینه های پیمانکار به جزء بخش حقوق و مزایای نفرات باشد. (صرفا قسمت ب جدول آنالیز قیمت مبنای محاسبه نرخ پیشنهادی برای انواع غذاهای مختلف باشد. )
تبصره 1: مبنای برآورد قیمت قرارداد و پرداخت صورت وضعیت به پیمانکار، جدول نوع و تعداد پرسیون و نرخ غذا (پیوست شماره 3 پیش نویس قرارداد) می باشد که در این نرخها کلیه ی هزینه های بند 4-2 و همچنین سایر هزینه های بالاسری در نظر گرفته شده است.
تبصره 2: پیمانکار می بایست کلیه ریسک ها و مخاطرات مالی خود را از جمله کاهش احتمالی تعداد پرسیون نهار و شام در ماه مبارک رمضان و هر موضوع مشابهی را در مبلغ پیشنهادی خود لحاظ کرده و پس از ابلاغ قرارداد، هیچگونه ادعای ضرر و زیان از این بابت قابل قبول نیست.
تبصره 3: جدول آنالیز قیمت صرفا جهت تدقیق برآورد قیمت قرارداد و محاسبه تعدیل در بخش تهیه مواد اولیه می باشد.
تبصره 4: با توجه به افزایش دستمزد در سال بعد و همچنین نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار، در این قرارداد به بخش حقوق و مزایای کارگران (4-1، بخش اول برآورد مبلغ پیمان) و همچنین به بخش تهیه و حمل مواد اولیه و ملزومات (4-2، بخش دوم برآورد مبلغ پیمان) تعدیل تعلق می گیرد که این تعدیل ها طبق ماده مربوطه در پیش نویس قرارداد به شرح ذیل محاسبه و به پیمانکار پرداخت می گردد.
• تعديل بخش حقوق و مزاياي پرسنل:.مبلغ بخش حقوق و مزاياي نفرات صرفا جهت تدقيق برآورد بودجه اي قرارداد براي سال 1402 با افزايش 25 درصدي حداقل دستمزد روزانه پيشبيني شده است، بديهي است در هر مقطع زماني پرداخت حقوق و مزاياي نفرات متناسب با آخرين بخشنامه هاي مزدي شورايعالي كار توسط كارفرما محاسبه و با 2 % بالاسري به پيمانكار پرداخت مي گردد، پيمانكار نيز ملزم است بر همين اساس حقوق و مزاياي نفرات را پرداخت نمايد.
• تعديل تهيه و حمل مواد اوليه و ملزومات مورد نياز: تعديل نرخ مواد اوليه و اصلي مورد نياز جهت اجراي موضوع قرارداد در دوره های سه ماهه و براساس ضریب بدست آمده از قیمت 15 قلم كالاي اساسي منتخب در زمان برگزاری مناقصه و متوسط قیمت همین اقلام در دوره سه ماهه (که بر گرفته از وب سايت مرکز آمار ایران به نشانی https://www.amar.org.ir می باشد.) محاسبه و به پیمانکار پرداخت خواهد شد.
تبصره 5: در صورت نوسان شدید قیمت اجناس در بازار و همچنین افزایش نرخ تورم، با درخواست پیمانکار و در صورت موافقت کارفرما در جهت کمک به نقدینگی پیمانکار امکان محاسبه و پرداخت تعدیل به صورت ماهیانه نیز وجود دارد.
تبصره 6: لازم به توضیح است با توجه به اینکه قیمت ماهیانه کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مندرج در وب سایت مرکز آمار ایران در 11 ام ماه بعد اعلام میگردد، در زمان برگزاری مناقصه متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در دی ماه 1401 لحاظ شده است ولی در زمان انعقاد قرارداد قیمت های مربوط به بهمن ماه 1401 در قرارداد لحاظ و معیار محاسبه تعدیل قرار می گیرد. لذا مناقصه گران محترم می بایست این مورد را در قیمت پیشنهادی خود لحاظ نمایند.
تبصره 7: برگ پیشنهاد قیمت شرکت کنندگان و همچنین آنالیز قیمت خواسته شده در قسمت فوق، میبایست در پاکت (ج) تحویل داده شود، لازم به ذکر است آنالیز قیمت ارایه شده می بایست شامل تمام موارد اشاره شده در قرارداد باشد.
تبصره 8: کارفرما می تواند عملیات موضوع قرارداد را بنا به نیاز خود تا سقف 25% مبلغ قرارداد افزایش و یا کاهش دهد. مدت قرارداد نیز متناسبا" تغییر خواهد نمود.
5. مدت اعتبار قرارداد و تاریخ شروع : مدت اعتبار قرارداد یک سال شمسی و تاریخ شروع قرارداد از 1402/01/01 تا 1402/12/29 به مدت یکسال می باشد و تمديد براي سال دوم و سوم مشروط به رضايت كارفرما و توافق طرفين مي باشد.
6. کارفرما : شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
7. دستگاه نظارت : اداره منابع انساني و واحد خدمات اداری شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه.
8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمان های شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه.
9. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : براساس آئین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 5،000،000،000 ریال (پنج میلیارد ریـال) می باشد که می بایست بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما در پاکت «الف» تسلیم گردد.
تبصره : مدت اعتبار پيشنهاد پيمانكار سه ماه از تاريخ ارائه پاكات پيشنهادي مي باشد و همچنين مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ ارايه پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد و علاوه بر آن ضمانتنامه بانکی باید طبق فرم های پیوست اسناد مناقصه تنظیم شود.
10. اسناد مناقصه از ساعت 8 الی 14روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 لغایت روز دوشنبه مورخ 1401/11/17 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمان های شرکت تحویل می گردد.
11. اسناد مناقصه فقط به نماینده دارای معرفی نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.
12. نشانی محل تحویل اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادهای شرکت کنندگان در مناقصه: امور حقوقی و پیمان های سایت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه واقع در: كيلومتر 4 جاده هرسين، پل چهر ، كيلومتر 3 جاده كمربندي شهيد شفيعي می باشد. یا امور حقوقی و پیمان های دفتر تهران به آدرس: خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک 14 طبقه دوم می باشد.
13. چنانچه پس از تحویل اسناد مناقصه مایل به شرکت در آن نیستید، مراتب را تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مـورخ 1401/11/24 بصورت مکتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهید و اسناد مناقصه را عودت فرمائید.
14. شرکت کنندگان محترم می بایست جهت بازدید از محل انجام کار و طرح سوالات و پرسش و پاسخ با نمایندگان کارفرما در جلسه توجیهی که روز چهارشنبه مورخ 1401/11/19 ساعت 10 در محل شرکت برگزار می گردد، شرکت نمایند و حضور در این جلسه الزامی می باشد.
تبصره مهم : بديهي است عدم شرکت در جلسه توجیهی از طرف مناقصه گران به اين معني است كه مناقصه گران اذعان دارند كه با مطالعه شرايط مناقصه و پيش نويس قرارداد و ساير جزئيات مندرج در اسناد مناقصه، به تمامي عواملي كه در اجراي عمليات موضوع مناقصه موثر است آگاهي داشته و قيمت پيشنهادي خود را به درستي محاسبه و پيشنهاد نموده اند، لذا پس از ارايه پيشنهاد قيمت عدم آگاهي مناقصه گران رافع مسئوليت ايشان نبوده و اعتراضي بابت عدم اطلاع ايشان از شرايط مناقصه مسموع نخواهد بود.
15. آخرین مهلت تسلیـــم پیشنــهادها ساعـت 14روز چهارشنبه مـورخ 1401/11/26 می باشد.
16. پيمانكار بايد داراي امكانات، تجهيزات مورد لزوم جهت اجراي سريع كار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعيين شده طبق قرارداد باشد.
17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از كامل بودن پيشنهاد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد اطمينان حاصل كند.
18. پيشنهاد دهندگان مجاز به هيچگونه تغيير و يا دخل و تصرف در اسناد و مدارك مناقصه نمي باشد.
19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه را که به پیوست این دعوتنامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند.
20. رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه شركت در مناقصه و رعايت مهلت هاي مقرر در ساير مناقصه هاي شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه مـد نظر قرار خواهد گرفت.
21. تمام اسناد مناقصه باید به مهر و امضای مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده برسد و همراه با پیشنهاد قیمت تسلیم شود.
22. دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول هریک از پیشنهادها مختار است.
23. هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی نموده اند، طبق ماده 56 آیین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران صنايع ملي پتروشيمي با آن ها رفتار خواهد شد.
24. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما بوده و در صورت ثبت نام در نظام مالیاتی کشور به پیمانکار قابل پرداخت است.
25. هیچگونه تسهیلات و امکانات ویژه از طرف کارفرما (به غیر از آنچه در اسناد مناقصه ذکر شده است) در اختیار پیمانکار قرار نخواهد گرفت.
آرش فزونی - رئیس امور حقوقی و پیمان ها |
|
|
<< بازگشت به ليست مناقصات |