عنوان مناقصه : | آگهی مناقصه عمومی به شماره TDR 1033 (خدمات ترخیص و صدور کالا) |
|
|
آگهي در محدوده : | روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه |
|
|
|
عنوان روزنامه : | باختر - جام جم(دو نوبت) |
|
تاريخ انتشار : | 01/06/12-14 |
|
|
|
متن آگهي : | شرايط مناقصـه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1033
موضوع مناقصه : خدمات ترخیص و صدور کالا شرکت صنايع پتروشيمي کرمانشاه
(یکساله و قابل تمدید بمدت یکسال دیگر)
باسلام،
بدينوسيله به اطلاع مي رساند كه شرایط شركت در مناقصة عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذكر، بشرح ذيل مي باشد:
1.موضوع مناقصه: عبارت است از خدمات ترخیص و صدور کالا شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
2. شرح مختصري از مشخصات كار: عبارت است از ارائه كليه خدمات مورد نياز براي انجام تشریفات گمرکی جهت ترخیص كالاهاي وارداتی و محصولات صادراتی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه از کلیه گمرکات رسمي کشور و انجام خدمات مشاوره اي در خصوص تعیین تعرفه گمركي.
تبصره- پس از انعقاد قرارداد وكالتنامه ترخيص كالاهاي وارداتي و محصولات صادراتي و انجام امورات گمركي، از جانب مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه صرفاً به شرکت ترخیصکار دارنده مجوز رسمي از سازمان گمركات اعطاء خواهد شد (پروانه کارگزار گمرکی شخص حقوقی) و ترخیصکار موظف است اختيارات مندرج در وكالتنامه را به نفرات مورد اطمينان خود توكيل نماید و مسئوليت مشكلات و يا هرگونه سوء استفاده احتمالي از وكالتنامه مذكور، بعهده ترخیصکار بوده و ترخیصکار از نظر مادي و حقوقي مكلف به جبران آن خواهد بود.
3.محل اجرای کار: گمركات دريايي جنوب و گمركات هوايي تهران و گمركات زميني
4. برآورد مبلغ قرارداد : مبلغ قرارداد طبق برگ پیشنهاد قیمت و جدول آناليز قيمت شرکت ترخیصکار مي باشد.
تبصره 1 - پيشنهاد قيمت شركت كنندگان ميبايست در پاكت (ج) تحويل داده شود.
تبصره 2- شركت كنندگان محترم ميبايست پيشنهاد قيمت خود را طبق جدول منضم به پيشنهاد قيمت ارائه نمايند.
تبصره 3- کارفرما مي تواند عمليات موضوع قرارداد را بنا به نياز خود تا سقف 25% مبلغ قرارداد افزايش و يا كاهش دهد. مدت قرارداد نيز متناسبا" تغيير خواهد نمود.
تبصره 4- هيچگونه تعديلي به نرخ هاي پيمان تا پايان كار تعلق نمي گيرد.
5. مدت اجرای کار: مدت قرارداد يكسال شمسی و تاریخ شروع قرارداد از تاریخ ابلاغ واگذاری کار / ابلاغ قرارداد می باشد.
6. كارفرما: شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
7. دستگاه نظارت : مدیریت بازرگاني/ مدیر پروژه فاز 2 شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمان های كارفرما
9. مبلغ تضمين شركت در مناقصه: بر اساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1،000،000،000 ریال (یک میلیارد ريال) مي باشد كه مي بايست بصورت ضمانتنامه بانكي به نفع كارفرما در پاكت «الف» تسليم گردد.
تبصره : مدت اعتبار پيشنهاد پيمانكار سه ماه از تاريخ ارائه پاكات پيشنهادي مي باشد و همچنين مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ ارايه پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.
10. اسناد مناقصه : اسناد مناقصه از ساعت 8 الي 16 تاریخ انتشار آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/06/20 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمان های شرکت تحویل می گردد.
11. اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده داراي معرفي نامه معتبر با مهر و امضاي مجاز تحويل خواهد شد.
12. نشاني محل تحويل اسناد مناقصه و تسليم پيشنهادهاي شركت كنندگان: امور حقوقی و پيمان هاي سايت شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه، واقع در: كيلومتر 4 جاده هرسين، پل چهر، كيلومتر 3 جاده كمربندي شهيد شفيعي و یا امور حقوقی و پیمان های دفتر تهران، به آدرس: خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک 14 طبقه دوم می باشد .
13. چنانچه پس ازتحويل اسناد مناقصه مايل به شركت در آن نيستيد مراتب را تا ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 1401/06/23 بصورت مكتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد و اسناد مناقصه را عودت فرماييد.
14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، مناقصه گران مي توانند تا روز یکشنبه مورخ 1401/06/27 سوالات خود را بصورت مكتوب به مناقصه گزار ارايه نمايند و پاسخ هاي لازم به صورت اطلاعيه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد.
تبصره مهم – بديهي است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران به اين معني است كه مناقصه گران اذعان دارند كه با مطالعه شرايط مناقصه و پيش نويس قرارداد و ساير جزئيات مندرج در اسناد مناصه، به تمامي عواملي كه در اجراي عمليات موضوع مناقصه موثر است آگاهي داشته و قيمت پيشنهادي خود را به درستي محاسبه و پيشنهاد نموده اند، لذا پس از ارايه پيشنهاد قيمت عدم آگاهي مناقصه گران رافع مسئوليت ايشان نبوده و اعتراضي بابت عدم اطلاع ايشان از شرايط مناقصه مسموع نخواهد بود.
15.آخرين مهلت تسليـــم پيشنــهادات ساعـت 16 روز چهارشنبه مـورخ 1401/06/30 مي باشد.
16. ترخیصکار بايد داراي امكانات، تجهيزات مورد لزوم جهت اجراي سريع كار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعيين شده طبق قرارداد باشد.
17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه نقشه ها و مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از كامل بودن پيشنهاد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد اطمينان حاصل كند.
18. پيشنهاد دهندگان مجاز به هيچگونه تغيير و يا دخل و تصرف در اسناد و مدارك مناقصه نمي باشد.
19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه را که به پیوست این دعوتنامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند.
20. تمام اسناد مناقصه بر روي سي دي تحويل داده مي شود، ترخیصکار موظف است تمام اسناد را پرينت گرفته و به مهر و امضاي مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با پيشنهاد قيمت تسليم شود.
21. رفتار ترخیصکار در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شركت در مناقصه و رعايت مهلت هاي مقرر در ساير مناقصه هاي این شرکت مـد نظر قرار خواهد گرفت.
22. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
23. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به ترخیصکار قابل پرداخت است.
24. هيچگونه تسهيلات و امكانات ويژه از طرف کارفرما (به غير از آنچه در اسناد مناقصه ذكر شده است) در اختيار ترخیصکار قرار نخواهد گرفت.
25. درخصوص پرداخت حق الزحمه مازاد خارج از شرايط تعريف شده بصورت موردي پس از ارائه گزارش از سوي ترخيصكار و تاييد كارفرما پرداخت صورت خواهد گرفت.
باتشکر -
آرش فزونی
رئیس امور حقوقی و پیمان ها
|
|
|
<< بازگشت به ليست مناقصات |