عنوان مناقصه : | آگهی مناقصه عمومی به شماره TDR 1034 (کارگزاری تأمین کامیون و تریلی جهت حمل کود اوره گرانول) |
|
|
آگهي در محدوده : | روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه |
|
|
|
عنوان روزنامه : | جام جم - باختر(دو نوبت) |
|
تاريخ انتشار : | 01/06/12-14 |
|
|
|
متن آگهي : | شرايط مناقصـه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1034
موضوع مناقصه : کارگزاری تامین کامیون و تریلی جهت حمل کود اوره گرانول
شرکت صنايع پتروشيمي کرمانشاه
(یکساله و قابل تمدید بمدت یکسال دیگر)
باسلام،
بدينوسيله به اطلاع مي رساند كه شرایط شركت در مناقصة عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذكر، بشرح ذيل مي باشد:
1.موضوع مناقصه: عبارت است از کارگزاری تامین كاميون و تريلي مناسب جهت حمل و نقل كود اوره گرانول توليدي شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
2. شرح مختصري از مشخصات كار: عبارت است از کارگزاری كاميون و تريلي مناسب جهت حمل و نقل 300،000 تن كود اوره گرانول توليدي شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه بصورت فله اي و يا كيسه اي (در شرايط خاص) از مبدا كرمانشاه به مقصد انبار بندر امام خمینی (ره) مطابق شرح کار
3.محل اجرای کار: شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
4. برآورد مبلغ قرارداد : مبلغ قرارداد طبق برگ پیشنهاد قیمت و جدول آناليز قيمت شرکت کارگزار مي باشد .
تبصره 1 - پيشنهاد قيمت شركت كنندگان ميبايست در پاكت (ج) تحويل داده شود.
تبصره 2- شركت كنندگان محترم ميبايست پيشنهاد قيمت خود را طبق جدول منضم به پيشنهاد قيمت ارائه نمايند.
تبصره 3- کارفرما مي تواند عمليات موضوع قرارداد را بنا به نياز خود تا سقف 25% مبلغ قرارداد افزايش و يا كاهش دهد. مدت قرارداد نیز متناسب با اين افزايش و يا كاهش ، مدت قرارداد نيز مي تواند تغيير يابد.
5. مدت اجرای کار: مدت قرارداد يكسال شمسی و تاریخ شروع قرارداد از تاریخ ابلاغ واگذاری کار / ابلاغ قرارداد می باشد.
6. كارفرما: شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
7. دستگاه نظارت : مدیریت بازرگاني شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمان های كارفرما
9. مبلغ تضمين شركت در مناقصه: بر اساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 3،000،000،000 ریال (سه میلیارد ريال) مي باشد كه مي بايست بصورت ضمانتنامه بانكي به نفع كارفرما در پاكت «الف» تسليم گردد.
تبصره : مدت اعتبار پيشنهاد پيمانكار سه ماه از تاريخ ارائه پاكات پيشنهادي مي باشد و همچنين مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ ارايه پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.
10. اسناد مناقصه : اسناد مناقصه از ساعت 8 الي 16 تاریخ انتشار آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/06/20 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای شرکت تحویل می گردد.
11. اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده داراي معرفي نامه معتبر با مهر و امضاي مجاز تحويل خواهد شد.
12. نشاني محل تحويل اسناد مناقصه و تسليم پيشنهادهاي شركت كنندگان: امور حقوقی و پيمان هاي سايت شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه، واقع در: كيلومتر 4 جاده هرسين، پل چهر، كيلومتر 3 جاده كمربندي شهيد شفيعي و یا امور حقوقی و پیمان ها دفتر تهران، به آدرس: خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک 14 طبقه دوم می باشد .
13. چنانچه پس ازتحويل اسناد مناقصه مايل به شركت در آن نيستيد مراتب را تا ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 1401/06/23 بصورت مكتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد و اسناد مناقصه را عودت فرماييد.
14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، مناقصه گران مي توانند تا روز یکشنبه مورخ 1401/06/27 سوالات خود را بصورت مكتوب به مناقصه گزار ارايه نمايند و پاسخ هاي لازم به صورت اطلاعيه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد.
تبصره مهم – بديهي است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران به اين معني است كه مناقصه گران اذعان دارند كه با مطالعه شرايط مناقصه و پيش نويس قرارداد و ساير جزئيات مندرج در اسناد مناصه، به تمامي عواملي كه در اجراي عمليات موضوع مناقصه موثر است آگاهي داشته و قيمت پيشنهادي خود را به درستي محاسبه و پيشنهاد نموده اند، لذا پس از ارايه پيشنهاد قيمت عدم آگاهي مناقصه گران رافع مسئوليت ايشان نبوده و اعتراضي بابت عدم اطلاع ايشان از شرايط مناقصه مسموع نخواهد بود.
15.آخرين مهلت تسليـــم پيشنــهادها ساعـت 16روز چهارشنبه مـورخ 1401/06/30 مي باشد.
16. کارگزار بايد داراي امكانات ، تجهيزات مورد لزوم جهت اجراي سريع كار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعيين شده طبق قرارداد باشد.
17. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه نقشه ها و مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از كامل بودن پيشنهاد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد اطمينان حاصل كند.
18. پيشنهاد دهندگان مجاز به هيچگونه تغيير و يا دخل و تصرف در اسناد و مدارك مناقصه نمي باشد.
19. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه را که به پیوست این دعوتنامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند.
20. کارگزار موظف است نسبت به برآورد زمانی موضوع مناقصه متناسب با اسناد و شرح موضوع مناقصه اطلاعات کامل و کافی داشته باشد و شرکت پیمانکار در مناقصه به منزله قبول تمامی شرایط و زمان بندی موضوع مناقصه می باشد و هیچ گونه تاخیر در برنامه پذیرفته نخواهد بود. (زمان قرارداد با احتساب کلیه روزهای تعطیل می باشد).
21. تمام اسناد مناقصه بر روي سي دي تحويل داده ميشود، ترخیصکار موظف است تمام اسناد را پرينت گرفته و به مهر و امضاي مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با پيشنهاد قيمت تسليم شود.
22. رفتار کارگزار در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شركت در مناقصه و رعايت مهلت هاي مقرر در ساير مناقصه هاي این شرکت مـد نظر قرار خواهد گرفت.
23. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
24. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به کارگزار قابل پرداخت است.
25. هيچگونه تسهيلات و امكانات ويژه از طرف کارفرما (به غير از آنچه در اسناد مناقصه ذكر شده است) در اختيار کارگزار قرار نخواهد گرفت.
باتشکر -
آرش فزونی
رئیس امور حقوقی و پیمان ها
|
|
|
<< بازگشت به ليست مناقصات |