عنوان مناقصه : | آگهی مناقصه عمومی شماره TDR 1024 |
|
|
آگهي در محدوده : | روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه |
|
|
|
عنوان روزنامه : | باختر - 2 نوبت |
|
تاريخ انتشار : | 01/02/22-24 |
|
|
|
متن آگهي : | شرايط لازم جهت شركت در مناقصه بشرح ذيل مي باشد:
1.موضوع مناقصه: احداث ساختمان تعمیرات و بهره برداری واحد بالک مجتمع صنايع پتروشيمي کرمانشاه
2. شرح مختصري از مشخصات كار: عبارت است از عملیات تهیه و حمل متریال و مصالح ، ابزاآلات ، تجهیزات ، ماشین آلات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز ، ساخت و اجرای تاسیسات برق و مکانیک یک ساختمان اسکلت فلزی با مساحت تقریبی 575 متر مربع در یک طبقه با رعایت استانداردهای ایمنی و مقررات ملی ساختمان و مطابق با شرح خدمات ، نقشه ها و مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه
3.محل اجرای کار: مجتمع صنايع پتروشيمي كرمانشاه واقع در کرمانشاه، کیلومتر 4 جاده هرسین ، پل چهر ، کیلومتر 3 کدپستی : 6736181336
4. برآورد مبلغ قرارداد : برآورد مبلغ پروژه معادل................ مي باشد. پيمانكار ميبايست در مبلغ پیشنهادی خود ضرايب (تجهيز كارگاه، بالاسري، منطقه، بيمه و ماليات و سود) پیمان و مبلغ ثابت تجهیز کارگاه مد نظر خود را اعمال نمايد.
تبصره 1: مهندسي اجرا و تامين متريال و تجهيزات مورد نياز، براي اجراي پروژه بعهده پيمانكار ميباشد.
تبصره 2: پيشنهاد قيمت شركت كنندگان ميبايست در پاكت (ج) تحويل داده شود.
تبصره 3: کارفرما ميتواند مقادیر و حجم عمليات موضوع قرارداد را بنا به نياز خود تا سقف 25% مبلغ قرارداد افزايش و يا كاهش دهد. مدت قرارداد نيز متناسبا" تغيير خواهد نمود.
تبصره 4: این قرارداد در طول مدت قرارداد و مدت های تمدید شده ناشی از ابلاغ افزایش مقادیر کار، مشمول تعدیل آحاد بها بر اساس شاخصهای رشته ای فهرست بهای ابنیه می باشد و بر اساس بخشنامه شماره 101/173073 مورخه 1382/09/15 سازمان برنامه و بودجه کشور و با شاخص مبنای رشته ای سه ماهه اول سال 1400 فهرست بهای ابنیه به عنوان شاخص مبنا محاسبه و پرداخت می گردد.
تبصره 5: پیمانکار موظف است test sheet براي تمامي متريال هاي مورد نياز جهت اجراي پروژه را را ارايه نمايد و کلیه اطلاعات آن را گارانتی نموده و ملزم به تست و تحویل پروژه، و انجام تست عملکرد مي باشد.
5. مدت اجرای کار: 10 ( ده) ماه شمسي از تاريخ ابلاغ قرارداد میباشد.
6. كارفرما: شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه
7. دستگاه نظارت : واحد خدمات فنی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمانهای كارفرما
9. مبلغ تضمين شركت در مناقصه: بر اساس آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 4،000،000،000 ریال (چهار میلیارد ريال) ميباشد كه ميبايست بصورت ضمانتنامه بانكي به نفع كارفرما در پاكت «الف» تسليم گردد.
تبصره : مدت اعتبار پيشنهاد پيمانكار سه ماه از تاريخ ارائه پاكات پيشنهادي ميباشد و همچنين مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ ارايه پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.
10. اسناد مناقصه : اسناد مناقصه از ساعت 8 الي 16 روز تاریخ انتشار آگهی تا روز چهارشنبه مورخه 1401/04/01 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای شرکت تحویل می گردد.
11. اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده داراي معرفي نامه معتبر با مهر و امضاي مجاز تحويل خواهد شد.
12. نشاني محل تحويل اسناد مناقصه و تسليم پيشنهادهاي شركت كنندگان: امور حقوقی و پيمانهاي سايت شرکت صنایع پتروشيمي كرمانشاه، واقع در كيلومتر 4 جاده هرسين، پل چهر ، كيلومتر 3 جاده كمربندي شهيد شفيعي می باشد.
13. چنانچه پس ازتحويل اسناد مناقصه مايل به شركت در آن نيستيد مراتب را تا ساعت 16روز یکشنبه مورخ 1401/04/05بصورت مكتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد و اسناد مناقصه را عودت فرماييد.
14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، مناقصه گران مي توانند تا روز سه شنبه مورخ 1401/04/07سوالات خود را بصورت مكتوب به مناقصه گزار ارايه نمايند و پاسخ هاي لازم به صورت اطلاعيه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد.
تبصره مهم – بديهي است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران به اين معني است كه مناقصه گران اذعان دارند كه با مطالعه شرايط مناقصه و پيش نويس قرارداد و ساير جزئيات مندرج در اسناد مناقصه، به تمامي عواملي كه در اجراي عمليات موضوع مناقصه موثر است آگاهي داشته و قيمت پيشنهادي خود را به درستي محاسبه و پيشنهاد نموده اند، لذا پس از ارايه پيشنهاد قيمت عدم آگاهي مناقصه گران رافع مسئوليت ايشان نبوده و اعتراضي بابت عدم اطلاع ايشان از شرايط مناقصه مسموع نخواهد بود.
15. با توجه به ماهيت موضوع پروژه در صورتي كه پيمانكاران محترم به منظور انجام برآورد دقيق نياز به بازديد از محل انجام پروژه دارند مي توانند با هماهنگي قبلي با امور محترم مهندسي از محل انجام پروژه بازديد نمايند.
16. آخرين مهلت تسليـــم پيشنــهادها ساعـت 16روز چهارشنبه مـورخ 1401/04/15 ميباشد.
17. پیمانکار بايد داراي امكانات ، تجهيزات مورد لزوم جهت اجراي سريع كار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعيين شده طبق قرارداد باشد.
18. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه نقشه ها و مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از كامل بودن پيشنهاد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد اطمينان حاصل كند.
19. چنانچه شرکت کنندگان اشکال یا نقصانی در اسناد، مدارک و نقشههای مناقصه مشاهده نمودند و یا ابهامی برای آنها وجود دارد بایستی موضوع را قبل از مهلت قانونی بررسی مدارک کتباً به اطلاع کارفرما برسانند. کارفرما نسبت به این موارد توضیحات لازم را داده و چنانچه موضوع جنبه عمومی داشته باشد، در قالب اصلاحیه به اطلاع کلیه دعوت شدگان در مناقصه رسانده می شود و این اصلاحیه جزو ضمایم مدارک و اسناد مناقصه قرار خواهد گرفت.
20. هیچگونه استناد شفاهی مبنی بر ابهام در مدارک و یا واقف نبودن به شرایط محلی از طرف پیشنهاد دهندگان پذیرفته نخواهد شد.
21. برنده مناقصه حق انتقال تعهدات ناشي از معامله را بدون موافقت قبلي کارفرما به شخص يا اشخاص حقوقي يا حقيقي ديگر ندارد.
22. پيشنهاد دهندگان مجاز به هيچگونه تغيير و يا دخل و تصرف در اسناد و مدارك مناقصه نمي باشد.
23. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه را که به پیوست این دعوتنامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند.
24. پیمانکار موظف است نسبت به برآورد زمانی موضوع مناقصه متناسب با اسناد و شرح موضوع مناقصه اطلاعات کامل و کافی داشته باشد و شرکت پیمانکار در مناقصه به منزله قبول تمامی شرایط و زمان بندی موضوع مناقصه می باشد و هیچ گونه تاخیر در برنامه پذیرفته نخواهد بود. (زمان قرارداد با احتساب کلیه روزهای تعطیل می باشد).
25. تمام اسناد مناقصه بر روي سي دي تحويل داده ميشود، پیمانکار موظف است تمام اسناد را پرينت گرفته و به مهر و امضاي مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با پيشنهاد قيمت تسليم شود.
26. رفتار پیمانکاران در پاسخ به دعوتنامه شركت در مناقصه و رعايت مهلت هاي مقرر در ساير مناقصه هاي این شرکت مـد نظر قرار خواهد گرفت.
27. هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني نموده اند، طبق ماده 56 آيين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران ساختماني، تأسيساتي و تجهيزاتي و نحوه ارجاع كار به آنها رفتار خواهد شد.
28. دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
29. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما میباشد و در صورت ثبت نام در نظام مالياتي كشور به پیمانکار قابل پرداخت است.
30. هرگونه كسور قانوني كه به قرارداد تعلق گيرد (بيمه و مالیات .. ...)، بعهده پيمانكار مي باشد.
31. هيچگونه تسهيلات و امكانات ويژه از طرف کارفرما (به غير از آنچه در اسناد مناقصه ذكر شده است) در اختيار پیمانکار قرار نخواهد گرفت.
با تشكــر
آرش فزونی
رئیس امور حقوقی و پیمان
|
|
|
<< بازگشت به ليست مناقصات |