عنوان مناقصه : آگهی مناقصه عمومی به شماره TDR 1036 (اجرای معماری داخلی ساختمان جلسات و VIP )
  آگهي در محدوده :
  آگهي در محدوده :روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
  بها سند :
  طبقه بندی :
  عنوان روزنامه :باختر(2 نوبت) و دنیای اقتصاد(1 نوبت)
  تاريخ انتشار :01/09/19-21
  آخرين مهلت :1401/09/26
  شماره صفحه روزنامه :
  متن آگهي :شرایط مناقصه عمومی و یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره TDR 1036 موضوع مناقصه: اجرای معماری داخلی ساختمان سالن جلسات و VIP شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با سلام و احترام بدينوسيله به اطلاع مي رساند كه شرایط شركت در مناقصة عمومی و یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مناقصه گران به شماره و موضوع فوق الذكر ، بشرح ذيل مي باشد:: 1. موضوع مناقصه: عبارتست از اجرای معماری داخلی ساختمان سالن جلسات و VIP شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه. نکته مهم : پیمانکاران دارای پروانه گرید 4 ابنیه و بالاتر از سازمان برنامه و بوجه یا پروانه اجرا از سازمان نظام مهندسی در رشته معماری (اجرای پایه 1 حقیقی و حقوقی) مجاز به شرکت در مناقصه می باشند. 2. شرح مختصری از مشخصات کار: عبارت است از اجرای معماری داخلی ساختمان سالن جلسات و VIP شامل تهیه و حمل متریال و مصالح، ابزارآلات، تجهيزات، ماشين‌آلات و نيروی انسانی، تحت نظارت و هماهنگی با دستگاه نظارت کارفرما در زميني به مساحت حدود 308 متر مربع و با زيربنائي حدود 150 مترمربع و در دو طبقه به شرح زیر و براساس شرح خدمات ، ریزه متره و نقشه های مصوب و مشخصات فنی پيوست اسناد مناقصه. • طبقه همکف : راهرو و پذیرایی مهمانان ویژه. • طبقه اول : سالن جلسات اداری و همچنین راهرو و راه پله و سرویس های بهداشتی. 3. محل اجرای کار : سایت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه واقع در کیلومتر 4 جاده هرسین، پل چهر، کیلومتر 3 جاده کمربندی شهید شفیعی جنب ساختمان اداری. 4. برآورد مبلغ قرارداد : مبلغ قرارداد بر اساس پیشنهاد قیمت و جدول آنالیز قیمت پیمانکار ( پیوست شماره 1 پیش نویس قرارداد) می باشد. تبصره 1 : مهندسي اجرا و تامين متريال و تجهيزات مورد نياز، براي اجراي پروژه بعهده پيمانكار ميباشد. تبصره 2 : پيشنهاد قيمت شركت كنندگان ميبايست در پاكت (ج) تحويل داده شود تبصره 3 : کارفرما ميتواند مقادیر و حجم عمليات موضوع قرارداد را بنا به ‌نياز خود تا سقف ‌25% مبلغ قرارداد افزايش ‌و يا كاهش دهد. مدت قرارداد نيز متناسبا" تغيير خواهد نمود. تبصره 4 : هيچگونه تعديلي به نرخ‏هاي پيمان تا پايان كار و تحویل موقت تعلق نمي‏گيرد. . 5. مدت اعتبار قرارداد و تاریخ شروع : مدت اعتبار قرارداد 70 روز تقویمی و تاریخ شروع قرارداد از تاريخ نخستين صورتمجلس تحويل كارگاه است كه حداکثر ظرف مدت 5 (پنج) روز پس از ابلاغ قرارداد به پیمانکار تنظيم مي‌شود. 6. کارفرما : شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه. 7. دستگاه نظارت : واحد خدمات فنی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه. 8. دستگاه مناقصه گزار: امور حقوقی و پیمانهای شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه. 9. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : براساس آئین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 3،000،000،000 ریال( سه میلیارد ریـال) می باشد که میبایست بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما در پاکت «الف» تسلیم گردد. تبصره : مدت اعتبار پيشنهاد پيمانكار سه ماه از تاريخ ارائه پاكات پيشنهادي مي باشد و همچنين مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ ارايه پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد و علاوه بر آن ضمانتنامه بانکی باید طبق فرمهای پیوست اسناد مناقصه تنظیم شود. 10. اسناد مناقصه از ساعت 8 الی 14 روز تاریخ انتشار آگهی تا روز شنبه مورخ 1401/09/26 در دفتر واحد امور حقوقی و پیمانهای شرکت تحویل می گردد. 11. اسناد مناقصه فقط به نماینده دارای معرفی نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد. 12. نشانی محل تحویل اسناد مناقصه و تسلیم پیشنهادهای شرکت کنندگان در مناقصه: امور حقوقی و پیمانهای سایت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، واقع در كيلومتر 4 جاده هرسين، پل چهر ، كيلومتر 3 جاده كمربندي شهيد شفيعي می باشد. یا امور حقوقی و پیمانهای دفتر تهران ، به آدرس خیابان ملاصدرا، تقاطع شیخ بهایی شمالی ، کوچه سلمان ، پلاک 14 طبقه دوم می باشد. 13. چنانچه پس از تحویل اسناد مناقصه مایل به شرکت در آن نیستید، مراتب را تا آخر وقت اداری روز سه شنبه مـورخ 1401/09/29 بصورت مکتوب به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهید و اسناد مناقصه را عودت فرمائید. 14. در صورت وجود ابهام در اسناد مناقصه، مناقصه گران مي توانند تا روز چهارشنبه مورخ 1401/09/30 سوالات خود را بصورت مكتوب به مناقصه گزار ارايه نمايند و پاسخ هاي لازم به صورت اطلاعيه به همه مناقصه گران اعلام خواهد شد. تبصره مهم : بديهي است عدم طرح سوال از طرف مناقصه گران به اين معني است كه مناقصه گران اذعان دارند كه با مطالعه شرايط مناقصه و پيش نويس قرارداد و ساير جزئيات مندرج در اسناد مناقصه، به تمامي عواملي كه در اجراي عمليات موضوع مناقصه موثر است آگاهي داشته و قيمت پيشنهادي خود را به درستي محاسبه و پيشنهاد نموده اند، لذا پس از ارايه پيشنهاد قيمت عدم آگاهي مناقصه گران رافع مسئوليت ايشان نبوده و اعتراضي بابت عدم اطلاع ايشان از شرايط مناقصه مسموع نخواهد بود. 15. با توجه به ماهيت موضوع پروژه در صورتي كه پيمانكاران محترم به منظور انجام برآورد دقيق نياز به بازديد از محل انجام پروژه دارند مي توانند با هماهنگي قبلي با امور محترم مهندسي از محل انجام پروژه بازديد نمايند. 16. آخرین مهلت تسلیـــم پیشنــهادها ساعـت 14روز دوشنبه مـورخ 1401/10/05 می باشد. 17. ارائه اطلاعات ذیل که میبایست در پاکت (ب) قرار بگیرد، نیز جزء تعـهدات پیمانکار محسوب گردیده و پس از تأیید کارفرما بعنوان بخشی از اسناد منضم به پیمان تلّـقی خواهد گردید. الف) شرایط شركت در مناقصه. ب) دستور العمل و شرايط مناقصه. پ) نمونه قرارداد منضم به اسناد مناقصه. ت) اسناد ، مدارک و فرم های پر شده ممهور به مهر شرکت مطابق دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران منضم به اسناد مناقصه. ث) هرگونه اطلاعات دیگری که بتواند مفید و مؤثر باشد. 18. تمام اسناد مناقصه باید به مهر و امضای مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده برسد و همراه با پیشنهاد قیمت تسلیم شود. 19. پیمانکار بايد داراي امكانات ، تجهيزات مورد لزوم جهت اجراي سريع كار مطابق مشخصات و در مدت زمان تعيين شده طبق قرارداد باشد. 20. پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه نقشه ‌ها و مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از كامل بودن پيشنهاد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد اطمينان حاصل كند. 21. چنانچه شرکت کنندگان اشکال یا نقصانی در اسناد، مدارک و نقشه‌های مناقصه مشاهده نمودند و یا ابهامی برای آنها وجود دارد بایستی موضوع را قبل از مهلت قانونی بررسی مدارک کتباً به اطلاع کارفرما برسانند. کارفرما نسبت به این موارد توضیحات لازم را داده و چنانچه موضوع جنبه عمومی داشته باشد، در قالب اصلاحیه به اطلاع کلیه دعوت شدگان در مناقصه رسانده می شود و این اصلاحیه جزو ضمایم مدارک و اسناد مناقصه قرار خواهد گرفت. 22. پیشنهاد دهندگان به دقت دستور العمل مناقصه را که به پیوست این دعوتنامه ارسال می گردد مطالعه نموده و ملزم و متعهد به اجرا و رعایت مفاد آن می باشند. 23. پیمانکار موظف است نسبت به برآورد زمانی موضوع مناقصه متناسب با اسناد و شرح موضوع مناقصه اطلاعات کامل و کافی داشته باشد و شرکت پیمانکار در مناقصه به منزله قبول تمامی شرایط و زمان بندی موضوع مناقصه می باشد و هیچ گونه تاخیر در برنامه پذیرفته نخواهد بود. (زمان قرارداد با احتساب کلیه روزهای تعطیل می باشد). 24. دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول هریک از پیشنهادها مختار است. 25. هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی نموده اند، ‌طبق ماده 56 آیین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران ساختمانی ، تأسیساتی و تجهیزاتی و نحوه ارجاع کار به آنها با آنها رفتار خواهد شد. 26. هرگونه کسور قانونی و قراردادی که به قرارداد تعلق گیرد ( ‌ودیعه بیمه، حسن انجام کار ) بعهده پیمانکار می باشد. 27. مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما بوده و در صورت ثبت نام در نظام مالیاتی کشور به پیمانکار قابل پرداخت است. 28. هیچگونه تسهیلات و امکانات ویژه از طرف کارفرما (به غیر از آنچه در اسناد مناقصه ذکر شده است) در اختیار پیمانکار قرار نخواهد گرفت

<< بازگشت به ليست مناقصات